Pirkkalan liikennekoulu

Tervetuloa autokouluun! B-kurssimme alkavat joka toinen maanantai. Katso myös muut kurssit valikoimastamme, tutustu hinnastoon kotisivuillamme!

OVERVIEW

This domain pirkkalanliikennekoulu.fi currently has a traffic classification of zero (the smaller the higher page views).

PIRKKALANLIIKENNEKOULU.FI RANKINGS

This domain pirkkalanliikennekoulu.fi has seen variant quantities of traffic through the year.
Traffic for pirkkalanliikennekoulu.fi

Traffic ranking (by month) for pirkkalanliikennekoulu.fi

Traffic ranking by day of the week for pirkkalanliikennekoulu.fi

WHAT DOES PIRKKALANLIIKENNEKOULU.FI LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of pirkkalanliikennekoulu.fi Mobile Screenshot of pirkkalanliikennekoulu.fi Tablet Screenshot of pirkkalanliikennekoulu.fi

PIRKKALANLIIKENNEKOULU.FI HOST

We discovered that the main root page on pirkkalanliikennekoulu.fi took one thousand four hundred and fifty-three milliseconds to download. I could not detect a SSL certificate, so in conclusion our parsers consider this site not secure.
83.143.218.194

BROWSER ICON

I discovered that this website is implementing the Apache operating system.

Pirkkalan liikennekoulu

DESCRIPTION

CONTENT

This domain pirkkalanliikennekoulu.fi states the following, "Saavuit juuri Pirkkalan liikennekoulun sivuille." We observed that the website stated " Tervetuloa kurssille! B-kurssimme alkavat joka toinen maanantai." It also stated " Katso myös muut kurssit valikoimastamme, tutustu hinnastoon ja kysy lisää soittamalla tai lähettämällä sähköpostia. Meidän tavoitteenamme on saada sinulle ajokortti mahdollisimman kätevästi ja kouluttaa sinusta hyvä kuljettaja. Mopon ajotunnit on varattavissa Kun Olet Suorittanut teoriakokeen ja olet täyttänyt 15v."

SEEK MORE DOMAINS

Pirkkalan Pingviinit ry

Pingviinit E2-08 hakee pelaajia ja maalivahtia kaudelle 2018-2019. Kauden 2017-18 päättäjäiset Pirkkalan jäähallissa tiistaina 24. 00 Kahvi ja mehu tarjoilu sekä palkitaan kauden asioituneita pelaajia. Tervetuloa! Pelaamaan Pingviineihin kaudelle 2018-19.

Pirkkalan Pirkat

Pirkoilla viikonloppuna Divari-nousun kannalta ratkaisevat pelit! Pirkkalan Pirkat tarvitsee enää kaksi otteluvoittoa noustakseen ensi kaudeksi salibandyn miesten Divariin. Merikoski SBT voitti karsintojen ensimmäisessä vaiheessa salolaisen IBK Medan niin ikään suoraan 2-0.

Fillariliike Pirkkalassa - Pirkkalan Pyörähuolto

Teemme polkupyörien huolto- ja korjaustyöt. Rengastyöt ja pienemmät työt pyritään tekemään saman tai seuraavan päivän aikana riippuen työtilanteesta. Lisäksi meiltä löytyy polkupyörätarvikkeiden ja varaosien myynti. Pyörät ja koneet vaivattomasti huoltoon kotipihasta noudettuna.

Pirkkalan seurakunta - Pirkkalan seurakunta

Vuonna 1994 rakennettuun Pirkkalan kirkkoon mahtuu jopa 500 henkeä. Kohtaamisia arjessa - seurakunnan työtä parhaimmillaan. Pirkkalan kirkko - kylän keskustassa ihmisten keskellä, mukana arjessa ja juhlassa. Pirkkalan Vanha kirkko - 95-vuotias seurakunnan toinen kirkko. Kirkon alueella on ollut kirkko jo 1200-luvulla.

www.pirkkatori.com

Pirkkatori palvelee MA - LA 7 - 22 ja SU 10 - 22. PLUSSATARJOUKSET, KLIKKAA TÄSTÄ! .